AT 44 lerde direk güç ayar düğmesi yok ama dipçiği sökünce kundağın altınta çekici sabitlemek için bulunan delikten içeri bir pim sokulup sonra emniyetin altında bulunan delikten uzun bir allen sokulup güç ayarı yapılıyor. AT P2de emniyetin altındki delik mevcut ama tetik daha önde olduğu için çekici sabitlemek için kullanılan delik yok, güç ayarı yapamadım. Stabiletede bir sorun olduğunu sanmam.
At p2 de güç ayarı var dipçik söküldükten sonra arkadaki delikten 4 numara alyan sokuldugunda tetiğin hemen üstünün az gerisinde 2 delik var biri küçük biri büyük küçük olan deliğin orda kurma kolunu azıcık geri çekince at44 deki gibi sabitleme deliği ortaya çıkıyor.Bilgi olsun diye yazayım dedim. Daha dün güç ayarını artırdım.Deliği görmüyorsanız arkadaki alyanı çevirin sabitleme deliği denk gelince ince bir alyanla sabitleyin isteyen olursa foto atarım