Kral servis konusunda beni de üzdü.
Ancak Hatsan henüz hiç üzmedi.
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
Kral servis konusunda beni de üzdü.
Ancak Hatsan henüz hiç üzmedi.
Hello,
First of all, Welcome to the Forum.
What exactly do you want to learn, what do you want to start?
pursaklar istikameti,
de facto gelmeden sağa yol ayrımı,
sonra vadi içi. atış için uygun
ama 300 metre başarılı atış tebrikler
Merhaba,
ben de yenilerde Reximex Meta Premium aldım. Ancak, yanak pedi, kundak omuza yaslanan kısmı hoşuma gitmedi.
Shock Solidler Engin SAK üretimi.
Ayrıca, grain seçeneği de baya var.
Merhaba,
Ben de aynı duygu ve düşünceleri paylaşıyorum malesef...
çok güzelmiş
teşekkür ederim!
teşekkür ederim
Bu ara ormanlara giriş yasak malesef
Öncelikle geçmiş olsun, umarım sorun bir an önce çözülür.
Bir sorum olacak, Silifke, Taşucu bu civarda atış yapılabilecek hangi alanlar var acaba?
Merhaba,
Mersin, Silifke, Taşucu civarında, yakınlarında atış yapılabilecek alanlar var mıdır?
Bu konuda yardımcı olabilecek kimse var mı?
Özellikler Silifke ve Taşucu yakınlarında olursa çok iyi olurdu.
Şimdiden teşekkürler!
5.5 fiyatı ne kadar acaba?
aracım lpg de rampalar da yada yüksek performans istediğim yerlerde arıza lambası yakıyor. benzinde yapmıyor.arıza kodu p0304 (4.silindirde ateşleme arızası yazıyor.) lpg ci arızayı bulmak için lpg beynini, enjektörlerini ve elektrik tesisatını komple baştan yeniledi düzelmedi.bana ya bujilerde yada bobinlerde dedi. bende yerlerini değiştirdim hala aynı arıza kodunu veriyor.en son bana senin motorda kaçırma olabilir kompresyon testi yaptır dedi. kompresyon testine bir ustaya gönderdi usta bazı sorular sordu sabah çalısırken zorlanma? düz yolda tekleme gibi aracım da bunların hiç biri yok zaten benzinde de yapmadığını görünce motorla alakalı sorun olmadığını söyledi. kompresyon testi yapmadı, gerek de görmedi. araca bindi uzun yol testi yaptık bu aracın kesinlikle lpg'sinde bir sorun var diyor. kompresyon testine gerek bile yok dedi.
Bütün bu sürecin sonunda; fabrikasyon nozzle deliği küçük delinmiş.
Eskiden Toyota ile en uyumlusu Lovato idi. Ancak daha sonra anlaşmaları yenilenmedi.
Ba arada, Prins güzel kit ancak bakım vs maliyetleri gerçekten pahalı. OMVL bir dönem çok güzeldi.
BRc bazı kitleri(sequent 32) güzeldi.
alioavci yorumuna katılıyorum. Aracın sağlığı için çok fazla kurcalamamak daha iyidir. En iyisi kitin değişimi.
Ayrıca, kit marka/modeli kadar, uygulamayı yapan ustanın yeteneği ve iş yapması da önemli olduğu tecrübe ile sabittir.
Lpg kitinden kaynaklanıyor. Farklı marka kit takılırsa düzelir büyük ihtimalle.
Merhaba. At-44 tüfeğin için regülatör arayışı içindeyken alışveriş yaptığım av bayide regülatörlü BT 65 tüpü olduğunu gördüm fiyatı da eski kaldığında piyasanın 3 te biri. Sormak istediğim bu tüpü alsam regülatörü At-44 e aktarabilir miyim veya tüpü o haliyle at-44 te kullanma şansım var mı?
Merhaba,
Sizde BT65 yoksa, yani sizin işine yaramayacaksa, regülatörlü tüpü satan bayiyi paylaşırsanız ben almak isterim.
Ayrıca, bende de AT-44 Tactical var. Hatsan teknik servisi aradım, sadece regülatörlü tüpü almak yetmez, bize göndermeniz gerekir demişlerdi. Ben de gönderdim, regülatör taktılar. Sonra atışa gidip denedim, chrony yoktu ölçemedim ancak stabilite bariz fark ediyor. Aynısını BT 65 tüfeğim için de yaptırdım. Onda da fark etti. Eğer sizin bulduğunuz tüp bu şekilde uygun ise ve size yaramayacaksa ben alıp yedek tüp olarak kullanmak isterim. Teşekkür ederim.
Bu modeli/modelleri alan, kullanan, tecrübe eden, düşüncelerini, tecrübelerini paylaşmak isteyen var mı acaba? Yerli ve yabancı çok fazla tanıtım, test videoları bulunmuyor malesef.
Hafif, taşıması daha kolay, tüp hacmi daha düşük ancak bu avantaj çünkü özellikle pompa ile hava basarken pcp'den soğutma noktasına getirmiyor, tactical olması ayarlama açısından avantaj, boyutu ve tüp hacmine oranla gücü ideal, isabeti güzel vs.
Ben de AT 44 Tactical modelini tavsiye ederim
Özellikle pcp yeni başlangıç aşaması için ideal diye düşünüyorum