Daha önce 350 magnum kullanmıştım. Merakınızı giderir mi bilmem ya da siz okumasanız bile aynı soru aklına takılan bir başka arkadaşa fikir vermesi açısından Diana 350 magnumla ilgili olarak.
1. Pelletin konulduğu namlu giriş kısmı pelletin girmesini kolaylaştırmak amacıyla açılı işlenmiş
2. Pellet girişi yine yükleme kolaylığı açısından daha hafif yivlere sahip
3. Transfer deliğinin karşısında yer alan o-ring t06 dahil uzun süredir tüm 350 magnumlarda kronik olarak alçak kalıyor, bu şekilde transfer deliği ve namlu o rigi birbirini tam olarak öpmediğinden hava kaçağı olabiliyor. Stabiliteye ve güce etki ediyor. Çözümü ise çok basit o ringin altına uygun ölçüde bir pul koyuyorsunuz sıkıntı kalmıyor. Yalnız pulun boyu abartılmamalı namlu eğilmesine kadar götürür. Kaçak olup olmadığını namlu o ringinin etrafındaki islenmeden görebilirsiniz.
4. Diana 350 magnum kurma kolu iki parçadan oluşmakta ve belli bir kurma işleminden sonra kurma kolu piston gövdesine sürtünmeye başlıyor.
İlk ikisi sorun değil de kullanımı kolaylaştırmak adına düşünülmüş ayrıntılarken son ikisi malesef benim denediğim ve gerek yurt içi gerek yurt dışı forumlarda gördüğüm kronik sorunlar.
Bu arada bu tüfeğin en önemli özelliği tasarımında springer üstandalarından Tom Gaylord'un aktif rol üstlenmesi. Bu yüzden çok dengeli ve gücüne oranla isabetli bir tüfek. Kısmet olursa yeniden sahip olmayı düşünebilirim. Hayırlı olsun kazasız günlerde kullanın 