Daha Çok GösterSırası ile kafanızdaki sorulara bilgim yettiğince cevap vereyim.
200 barlık bir tüp 300 küsür barlarda test edilir. Havanın sıcaklığına göre + veya - yönde tüpün içindeki havanın yoğunluğu değişecektir. Araç yanmadığı sürece problem teşkil etmez atın bagaja taşıyın. Uzun süre kullanmayacak iseniz regülatörlü modelse regülatör basıncının altında tutmaya özen gösterin.
El pompalarında havadaki nemi toplayan pasif yapıda filtre var buna ek olarak kendiniz çin den ekstra filtre alabilirsiniz. Pompanın uzun süre sağlığını korumak ve su damlacıklarını tüfeğe yollamamak için belli bir döngüde hava basmalısınız.
Ben Pompa hortumu ve tüfek tüpündeki basınçlı hava dengelendiğinde 20 kere basar pompayı dinlendirir 20 daha basar gene dinlendirir bir 20 daha bastıktan sonra hortumdaki tahliyeyi hızla açar su damlacıklarının çıkmasını sağlardım.
Nem PCP tüfeklerine korozyon yapmaz tüpler ya alüminyum yada karbon fiber oluyor tüfeklerde alüminyum ve pirinç malzemelerden oluşuyor oringler kauçuk onlarında belli bir ömrü var sate. Ama aşırı nem artık su damlacıkları kaçtıysa tüfeğe hava kanallarını tıkayamaz ama geçerken FPS dalgalanmasına neden olabilir. Nemden korozyona çelik tüpler maruz kalır yeni nesil çelik tüplerin içlerinde çeliği koruyan madde kaplansa da genede beni ürkütüyor ben kullanmıyorum.
Pompalar korozyona uğramaz hortumları uğruyor genelde korozyona. Pompa üzerindeki oringler yıprandıkça pompanın verimi düşer ilk aldığınızda ÖRNEK 80 basışta tüpü fullerken oring yıprandıkça 90-100-110-120-150-200 basışa kadar yol alır. O yüzden hızlı basmayın bir seferde basmayın yavaş yavaş dinlendirerek basın.
ben de seninle aynı düşüncelere sahibim