sideprensi07 tarafından yazılan gönderiler

Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..

Bizimle Paylaşmak İstediğiniz Resimlerinizi Galeri Dışında Link Olarak Vermek Yasaktır. Galeriye Nasıl Resim Yükleneceğini Bilmiyorsanız Lütfen Konumuzu İnceleyin Buradan Açtığımız Konuyu Ziyaret Edebilirsiniz.

    dürbünü arkadan yükseltirsen atış mesafen uzar gider,sen çok az kaldıracaksınki 15mt gibi bir mesafede 10cm aşağı vuran tüfeğin sorununu çözesin,ortada bir sorun var bu sorunu gidermek için 2 farklı uygulaması var,3 cü de olabilir,tüfeğin gücü nü bir ölç derim,bendeki diana da zamanında aynı sorunu göstermişti,arkadan yükseltince sorun çözüldü,sonra tüfeğin yayını değiştirdim yeşil gres filan,tüfeğin gücü artınca dürbünün altına ek tampon yapmıya gerek kalmadı

    dampa ayağı sök ters çevir montele kardeş birde öyle dene,şuan nasıl monteli ise dampanın arkası öne gelecek şekilde montele,

    hiç uğraşmıyayım dersen dürbün kelepçesinin alyan vidalarını gevşet, dürbün ün altına 2 3 kat rontgel filmi yerleştir,fazla büyük uzun olmasın kelepçenin taban kısmına tam oturacak şekilde kes ayarla montele,

    temsili resim,uygulama böyle siz rontgen filmi yerleştireceksiniz,ben kalın lastik conta yerleştirmiştim 300mt ye atış yaptığım dönemde,

    dianalar da bu durum sık gözükebiliyor,öyle tahmin ediyorum dampada sorun yok ise sizin tüfeğin gücü düşmüş

    [Resim Engellendi: http://img546.imageshack.us/img546/142/fotograflar248.jpg]

    Uploaded with ImageShack.us

    o pul dan nalburcular da bulamazsın,hatsana özel pul,pulsuz takdığına göre çok minikde olsa ara boşluk var,o pulda o boşluğu alıyor,hava transfer deliği le pellet yükleme haznesini,tam karşı göbekli denk gelmesini sağlıyor,

    hatsan ın dürbünlerinde gaz yok bildiğim kadarı ile,gaz dolabilen dürbünlerin orta göbeğinde minik tapası var

    paralax tekerinin arasında gözüküyor,

    [Resim Engellendi: http://img7.imageshack.us/img7/6867/0401280x768.jpg]

    Uploaded with ImageShack.us


    dürbün zoom tekerinin küçük vidasını tam merkezli bir şekilde dibe salamadığın gözüküyor, anlatımına göre,

    o ince pullara gelince,onlar namluyu kırararken daha merkezli denge yi sağlıyor,kurum aşamasında,merkezi göbekteki mini minnacık boşluğu da o pul kapatıyor,

    pulu namlu boloğunun yanaklarına yerleştirmeden önce her 2 yuvasına çok az gres sür,o gres tutkal misali azda olsa tutar pulu,montaj esnasında sana kolaylık sağlar,

    pulu yerleştirdin yuvasına takarken,sol elin 2 parmağı ile pulun kenarların dan tutarak yuvaya yavaşcana geçir namlu bloğunu,,

    namlu düz konumda olmasın,45 derece kırık vaziyette namlu bloğunu yuvasıne oturtmaya çalış,tam oturmaya yakın biraz daha kır namluyu,
    sonrasında pimi takacağın deliğin içine torna vida sal şöyle bir daiire çizdir içinde,namlu bloğunun deliği ile pulun delikleri tam üst üstte binsin sonra tak pimi yuvasına

    hayırlı olsun güle güle kullanın,çatal ayak niyetine kullandığınız pense hasas olan boyasını çizmiyormu :him:s
    son olarak sizin tüfeğiniz Quatro tetik deyil gibi gözüküyor burdan :him:s eski tetik sistemimi takılı tüfek de?

    kadir bey ben hobi silah üyesiyim (tarık kartal)sizide ordan tanıyorum optima 550 piston contası daha önce değişmek istedim ama çok sert olduğu için
    bir türlü geçmedi ozaman hayri arkadaşımızda çok yardımcı olmuştu bunun kolay bir yolu varmı şimdi değil ama bende iki tane mod 125 var ilerde meçburen değişecek hani böyle sıkıştırma ile yada başka bir şekilde anlata bildimmi bilmemem
    2.sorum piston contasını yağlama demissin ben piston contasının etrafınıda yağlamıştım 1000 yakın mermi attım her atışta patlama olmuyor ama hafif den duman çıkıyor az da olsa dizelleme yapıyor sıkıntı olurmu

    sert olmuyan keçeleri kolaycana takıyorum,örneğin diana,hatsanınkileri sıcak suda biraz bekletip perçin misali oturtuyorum,ssıcak suda bekletirken iyice hamur halini almaması gerek,

    keçenin önüne yağ birikirse şiddetli çarpışma sonucu dizelleme oluşur,hal böyle iken sarsıntı daha da artar,isabetliliğe yansır bu durum,aşırı yağlamada tüfeğin vidaları gevşer,kundak çatlar,duman çıkar,keçen hızlı yaşar genç ölür ;şrofls;.

    ana silindir gövdeye...
    piston contası ve piston un kuyruk kısmı temaz eder..,sürtünen noktalar burası,piston contasına yağ maddesi bulamak sağlıklı bir iş deyil, piston contasından biraz daha uzak tutmalıyız yağı,elimizden geldiği kadar


    piston un içine extre gres sürmenize gerek yok,yayın tınlamasını kesmesi için yeşil gres ile yayı sıvazlarsanız,yaydaki o gres pistonun içinide yağlamaya yeter,
    havayı sıkıştıran sadece contanın kendisi dir :)

    sizin tüfeğin pistonu eski versiyonmuş,sol serçe parmağınızın ordan kuyruk kısmına kadar komple gres uyguluyabilirsiniz,piston un sonunda 2 çemberin arasındaki kanala gres sürme

    arkadaşlar ben 1 haftalık tahaddütlü kargoyu seçtim 7ci gün elime ulaştı,Mustafa abi ninki 2 haftada mı öyle bir süre içersinde gelmişti,ben 24 dolar kargo ödedim,Mustafa abi 12 dolar,

    cebelas dan aldım,

    siteye üye olup ürünü almıştım,sıpariş notu kutucuğuna sadece gift yazdım, onlarda gönderilen faturada fiyat belirtmemişler,1 haftada kapıma kadar geldi,

    özel bir tiyosu yok bunun ;kihhik, zaten kendimin ilk yurt dışı alışverişini bu siteden yapmıştım ;şrofls;.

    rontgen filmi hatsan ın pistonlarında verimli olmuyor tavsiye etmem,piston iç hacmi dar,rontgen filmi bu alanı dolduruyor,hal böyle iken yay bükülürken rahat deyil,buda kurmayı zorlaştırıyor,

    bunun yerine yaya boy dan boya yeşil gres sıvazla tınlama sesini kesecektir,

    son olarak,yeşil gresi piston un içine deyil dış yüzeyine süreceksiniz,
    piston contasının 3 4cm gerisinden kuyruk kısmına doğru yeşil gres uygulaması,2 çay kaşığı kadar uygulama yeterli olur,