tüfekten tüfeğe değişir 7 ye ayarlandığında kaç metreye denk geleceği bunu deneyerek görmeniz gerekir ben şahsen pcp tüfeğim ile 10 metreye ayarladım ve yaklaşık sanıyorum ki 90 metre gibi bir mesafede denk geliyor tam sıfırı
enverjan tarafından yazılan gönderiler
Lütfen Resim Paylaşımlarınızı Galeri Üzerinden Yapınız. Ek Dosya Yükleme İptal Edilmiştir..
-
-
hızlanan cisim yükselir tabiri caiz ise frizbi denilen oyun aracı örnek verilebilir diye düşünüyorum mesela diyelim orta kuvvetteki bir tüfek 10 metreye sıfırlı ise 60-70 metrelerde tam nişan aldıgınız yere isabet edecektir yani bunu deneyecek görmeniz laızm yad hesaplama progrmaları var ancak onlar hakkında benim bilgim yok
kısacası her tüfek için bu böyledir saçma belli mesafeler için belli yükselmeler gerçekleştirir -
Önerim Toyotadan yanadır bakımlarını yetkili servisine ve zamanında yaptırdığınız sürece motora ömür boyu garanti veriyorlar (yeni alan bir abimize söylenen ). doğruluğu nedir tam bilmem ancak söyledikleri bu
-
çok güzel bir görüntü oluşturmuş hayırlı olsun
-
bende at44 lw long var ve hatsan jsb exact jumbo heavy var gayet memnunum denemenizi tavsiye ederim fiyat yönünden size uygun mu bilemiyorum ama bir araştırın :)a
-
belli bir süredir pcpler ile haşır neşir olan biri asla gidip 2000tl verip hatsan almaz heleki bu fiyat aralığında AA,evanix gibi rakipleri varken ancak bunlar seviyesinde bir tüfek çıkartması lazım ki satması lazım ya da bu işi bilmeyen kişiler gidip alır, tüp ve bağlantı yeri gene eski at44 ve bt65 eski tip aynı sanırsam gene ilk şarjörde 200den 150bar a düşen tek tüfek hatsan pcpleri böyle saçma bir hava sarfiyatı olamaz...
Long olması o kadar fark ettirirmi bilemiyorum ancak ben ortalama 200 bar basınçtan 100 bara kadar 5 şarjör atış yapıyorum ortalama -
-
güzel bir kişisel görüş olmuş ve ucuz yollu bir yaylı arayanlar için rehbeer olacaktır
-
aslında ufak tefek sorunlar tüfeğinizi tanımanıza ve bu hobi ile alakalı bilgi sahibi olmanıza sebep oluyor arada ufak tefek sorunlar çıkmalı bence
-
:)) ben dagılmadan fark ettim emniyet ile kundak arasında hafif bir boşluk vardı ve kurarken bu boşlugun oynadıgını gördüm vidaları tornavida ile yoklarken fark ettim gevşek oldugunu ve sıktıgımda sorunun kalktıgını gördüm ve birşey daha var neresinden nasıl bir alakası var blmiyorum ama çok aşırı sıkınca emniyet zor hareket ediyor galiba kundağa temas yüzeyi fazla sıkınca artıyor ve sıkışıyor emniyeti açmakta kapatmakta biraz uğraş istiyor
-
yorumları okumadım teleofndan giriyorum bende Hatsan mod 95 var (1 yıla yakındır kullanmıyorum) yanlış hatırlamıyorsam tetiğin oradaki vida gevşiyor sarsıntıdan ve bu sebepten o şekilde bir sıkıntı ile karşılaştınız o vidayı belirli aralıklarla sıkın ancak sıkarken tornavidayı kaçırmayın ki vidanın kafası zedelenip şeklini yitirmesin
-
25 değil 9-10 metrede yapın
-
Cemal abi valla pompa millete işkence gibi geliyor kimi zaman banada ancak ben alıştım valla basarken çok aşırı bir sıkıntı yaşamıyorum ve kilomda 60-65 arası gezeliyor boy desen pek uzunda değilim 173 fipanım sanırım bayagadır ölçmüyorum ve kollarımda alt kasların oluştugunu hissediyorum diyebilirim :D:D:D:DD:
-
aman 300 basmayın allah korusun en basit bir açıklama ile 2-3 bar araç lastiği basıncıdır hesabı siz yapın.
-
Hayırlı olsun ölçümlerden sonra nasipse belki bir tane düşünebilirim
-
benim başıma geldi eğer ki şarjörü taktıktan sonra tam yarıda durduysa yani pellet tam namluya karşılık glemediyse ve bu şekilde kolu kapatmayı denediyseniz pellet tam yarıda sıkışıp kalıyor ilk atışımı yapacağımda benim başıma geldi ve bayagı bir krize strese girmiştim sonradan forumdan isaarslan ustayı telefon ile arayıp bilgi aldım bir pense yardımı ile şarjörü çekerek çıkarttım kol geride durumdayken tabi pellete keserek çıkarmış oldum banada ders oldu şarjörü taktıktan sonra bir kaç klik çevirip sonrasında kolu kapatıp pelleti namluya sürüyorum
sizi yanlış yönlendirmek gibi olmasın ama sıkıntınız bu olabilir benim at44 ümde başıamg elen bu olaydı -
kol dışarıda ve içeriye itilmiyor mu?
-
konuyu inceledim ve gerçekten çok müthiş bir işlem olmuş kundakta dğeişmiş haliyle
bugün 40 kadar atış yaptım ve bir sorum var hatsan jsb exact heavy kullanmaktayım ve şarjörün içerisine taktığımda bir miktar boşluk kalıyor yani sallayınca ileri geri oynayacak kadar bir boşluktan bahsediyorum -
resimler yüklenmek bilmedi akşama inceleyeyim konuyu şimdi nasipse atışa gidiyorum
-
bir bakayım konuyu bulabilecek miyim merak ettim tüpün boyutunu filan